The Asian Commercial Sex Scene  

Go Back   The Asian Commercial Sex Scene > For stuff you can't discuss with your Facebook Account > The Malaysian Commercial Sex Scene

Notices

The Malaysian Commercial Sex Scene A section specifically for the great Sin Cities of Malaysia. Dedicated to our brothers across the Causeway. Malaysia Boleh!

Reply
 
Thread Tools
  #736  
Old 14-11-2007, 10:33 PM
jesse_voidable jesse_voidable is offline
Samster
 
Join Date: Jul 2005
Location: Singapore
Posts: 69
My Reputation: Points: 10 / Power: 0
jesse_voidable deserves a Tiger! - He's a Good Guy
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Crap!!! What's happened to the Speak Good English campaign?!! Either English or jiang Huayu people!
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #737  
Old 15-11-2007, 01:00 AM
ProfessorOokami's Avatar
ProfessorOokami ProfessorOokami is offline
Samster
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,306
My Reputation: Points: 392 / Power: 12
ProfessorOokami is a living Saint! - you won't find betterProfessorOokami is a living Saint! - you won't find betterProfessorOokami is a living Saint! - you won't find betterProfessorOokami is a living Saint! - you won't find better
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Quote:
Originally Posted by jesse_voidable View Post
Crap!!! What's happened to the Speak Good English campaign?!! Either English or jiang Huayu people!
Hey friend,

Please keep your sentiments at your side of the border. More than 99.9 % of this forum is dominated by English-based threads, why bother to conduct such nit-picking

By the way, the word "Crap" that you had uttered, is neither good English nor cultured English!!

Crap is a slang word meaning excrement or shit. The word is used to mean not only excrement, but anything of low quality, or as a negative interjection. Note that this word can be considered a curse word, (Oxford Dictionary of English Slangs, 2007)

If you are supportive of GOOD ENGLISH CAMPAIGN, then you should have said:

"oh my...such ingredients that support growth! .....blah ......blah ......blah...."

To my opinion, your English is not good either!

May I know what is the meaning of your utterance: "Either English or jiang Huayu people!"

Is it:

[1] "Either there are Englishmen [who may not speak good English] or there are Mandarin speakers"

or

[2] "Either English speakers or Mandarin speakers"

so you really need to speak more GOOD English and induldge more in cultured English too, maybe you should abstain from reading such manure posted in the SBF, if that entirely pleases you. Beware of pollution.

FYI, "huayu" is a politically motivated term. It should be HANYU [the language of the HAN people] or just PUTONGHUA [Mandarin derived from the Beijing dialect without all those idiosyncrasies of the Beijing dialect.

>End of English Language Lesson 1<
__________________
RETIRED
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #738  
Old 15-11-2007, 07:51 AM
Dickinchic's Avatar
Dickinchic Dickinchic is offline
Samster
 
Join Date: May 2006
Posts: 280
My Reputation: Points: 188 / Power: 13
Dickinchic is a Helpful and Caring SamsterDickinchic is a Helpful and Caring Samster
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Quote:
Originally Posted by jesse_voidable View Post
Crap!!! What's happened to the Speak Good English campaign?!! Either English or jiang Huayu people!
eh...eh...budak ini...kurang ajar betul!!
saya nampak dia punya Inggeris pun tak pandai jugak....apa lah ini!!
saya rasa budak ini memang langsung tak ada kemaluan....kemaluan kecik pun tak ada! tapi kalau tak ada kemaluan langsung, buat apa dia berada dalam SBF...pening lah saya...saya rasa abang Prof mesti ada penjelasan yang canggih!

jangan peduli dia lah...kita sambung kita olang punya cerita....
__________________
currently hibernating
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #739  
Old 15-11-2007, 08:31 AM
jedycity's Avatar
jedycity jedycity is offline
Samster
 
Join Date: Apr 2005
Location: Sengkang
Posts: 791
My Reputation: Points: 1034 / Power: 14
jedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud of
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Quote:
Originally Posted by Dickinchic View Post
.abang jedy...masalah tak besar lah, lepas saya puas cuba minah minah tu, saya lekas lekas bagikan contact dan abang boleh lah pegi cuba...atau pun cari satu hari kita dua orang pegi bersama...ada 2 bilik dan 4 minah...abang Jedy pandai-pandai lah tolong bahagikan....saya metamatik pun tak baik macam bahasa melayu....kalau saya yang bahagikan, saya nak empat-empat ikut saya dalam bilik, satu kongkek nonok, satu hisap tetek kiri saya, satu hisap tetek kanan saya, satu lagi cium bola saya, abang Jedy seorang dibilik sebelah PCC boleh kah?? hehe
pegi lah cuba minah Thai yang saya bagi dulu...itu saya tak rebut dengan abang...
Abang Dickinchic,
Kamu canggih lah boleh kongkek empat empat. Saya pernah cuma paling banyak iaitu dua sahaja.

Tapi ada “wayang Kulit” percuma untuk saya lihat …pun puas lah. Tetapi tentang “korek konek” …alamak salah….PCC tak payah lah. Sebab, selepas wayang percuma boleh pergi cuba minah Thai yang “hang” sebut itu. Boleh?

Kalau boleh, saya cuma ada masa lapang pada hari Enam pagi sahaja…macam mana?
__________________
Rule1. My comment is my own judgment, you still need to verify your self. This was my own encounter & luck.
Rule2. If you feel happy after reading, please up my point.
Rule3. If not happy dun zap me…see rule 1.
Uplist: PocketRocket (done), anyone next?
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #740  
Old 15-11-2007, 01:14 PM
Dickinchic's Avatar
Dickinchic Dickinchic is offline
Samster
 
Join Date: May 2006
Posts: 280
My Reputation: Points: 188 / Power: 13
Dickinchic is a Helpful and Caring SamsterDickinchic is a Helpful and Caring Samster
Re: FR dalam Bahasa Melayu

abang Jedy...saya hanya cakap-cakap besar aje, saya kuku kecik, tak pernah kongkek 4 cibai sekali, saya hanya pernah 1 dengan 1 saja lah, Abang Jedy lagi canggih lah pernah kongkek 2 cibai sekali...

hari "6" and "7" itu hari keluarga lah, tak boleh sentuh punya. lagi pun, saya pemain solo...tunggu lah nanti saya bagikan kontak and abang Jedy pergi kongkek empat-empat minah itu sekali gus..lagi best!!
__________________
currently hibernating
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #741  
Old 15-11-2007, 09:39 PM
jesse_voidable jesse_voidable is offline
Samster
 
Join Date: Jul 2005
Location: Singapore
Posts: 69
My Reputation: Points: 10 / Power: 0
jesse_voidable deserves a Tiger! - He's a Good Guy
Huayu Cool

Quote:
Originally Posted by ProfessorOokami View Post
Hey friend,
Please keep your sentiments at your side of the border. More than 99.9 % of this forum is dominated by English-based threads, why bother to conduct such nit-picking. By the way, the word "Crap" that you had uttered, is neither good English nor cultured English!!
Glad to know you guys still have “plenty” of sense of humor. Prof, next time when I want to have the corks of wine bottles opened, I’ll make sure I’ll run to you for assistance. Your tight ass can then be put to good use.

p/s: Shouldn't crap be the name of the yellow bird that's chased by the black cat? I think the cat's a distant relative of Stallone.
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #742  
Old 15-11-2007, 10:14 PM
MelbSJ's Avatar
MelbSJ MelbSJ is offline
Samster
 
Join Date: Apr 2007
Location: Nomad
Posts: 598
My Reputation: Points: 1137 / Power: 12
MelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud of
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Quote:
Originally Posted by ProfessorOokami View Post
Hey friend,

Please keep your sentiments at your side of the border. More than 99.9 % of this forum is dominated by English-based threads, why bother to conduct such nit-picking <
Prof, tak syak lagi yang engkau ni memang professor yang ku nantikan selama ini.. hebatnya engkau !!!

MelbSJ
__________________
kindly leave behind your nick for me to return the favour


My horrific experience (JBESCORT.COM) - http://www.sammyboyforum.com/showthread.php?t=291858
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #743  
Old 15-11-2007, 10:18 PM
MelbSJ's Avatar
MelbSJ MelbSJ is offline
Samster
 
Join Date: Apr 2007
Location: Nomad
Posts: 598
My Reputation: Points: 1137 / Power: 12
MelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud ofMelbSJ has much to be proud of
Re: Huayu Cool

Quote:
Originally Posted by jesse_voidable View Post
Glad to know you guys still have “plenty” of sense of humor. Prof, next time when I want to have the corks of wine bottles opened, I’ll make sure I’ll run to you for assistance. Your tight ass can then be put to good use.

p/s: Shouldn't crap be the name of the yellow bird that's chased by the black cat? I think the cat's a distant relative of Stallone.
Eh, kau ni... jangan kau berani mempermainkan professor ookami... apa pulak dengan kau ni.... botol arak buat apa? Nanti aku sumbat lubang tahi kau dengan botol arak...

burung apa? kau kena tahi burung ke hari ni?

MelbSJ (hue hue hue - ketawa ala indon )
__________________
kindly leave behind your nick for me to return the favour


My horrific experience (JBESCORT.COM) - http://www.sammyboyforum.com/showthread.php?t=291858
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #744  
Old 16-11-2007, 12:38 AM
ProfessorOokami's Avatar
ProfessorOokami ProfessorOokami is offline
Samster
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,306
My Reputation: Points: 392 / Power: 12
ProfessorOokami is a living Saint! - you won't find betterProfessorOokami is a living Saint! - you won't find betterProfessorOokami is a living Saint! - you won't find betterProfessorOokami is a living Saint! - you won't find better
Re: Huayu Cool

Quote:
Originally Posted by jesse_voidable View Post
Glad to know you guys still have “plenty” of sense of humor. Prof, next time when I want to have the corks of wine bottles opened, I’ll make sure I’ll run to you for assistance. Your tight ass can then be put to good use.

p/s: Shouldn't crap be the name of the yellow bird that's chased by the black cat? I think the cat's a distant relative of Stallone.
You are not just only profoundly uncultured, but downright vulgar. It is a pity that Singapore had produced such a deplorable and insolent specimen.
__________________
RETIRED
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #745  
Old 16-11-2007, 12:40 AM
ProfessorOokami's Avatar
ProfessorOokami ProfessorOokami is offline
Samster
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,306
My Reputation: Points: 392 / Power: 12
ProfessorOokami is a living Saint! - you won't find betterProfessorOokami is a living Saint! - you won't find betterProfessorOokami is a living Saint! - you won't find betterProfessorOokami is a living Saint! - you won't find better
Re: Huayu Cool

Quote:
Originally Posted by MelbSJ View Post
Eh, kau ni... jangan kau berani mempermainkan professor ookami... apa pulak dengan kau ni.... botol arak buat apa? Nanti aku sumbat lubang tahi kau dengan botol arak...

burung apa? kau kena tahi burung ke hari ni?

MelbSJ (hue hue hue - ketawa ala indon )
No need to communicate with him in Bahasa Malaysia. He could not even master English, let alone being proficient in other languages.
__________________
RETIRED
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #746  
Old 16-11-2007, 09:31 AM
jedycity's Avatar
jedycity jedycity is offline
Samster
 
Join Date: Apr 2005
Location: Sengkang
Posts: 791
My Reputation: Points: 1034 / Power: 14
jedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud of
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Quote:
Originally Posted by Dickinchic View Post
abang Jedy...saya hanya cakap-cakap besar aje, saya kuku kecik, tak pernah kongkek 4 cibai sekali, saya hanya pernah 1 dengan 1 saja lah, Abang Jedy lagi canggih lah pernah kongkek 2 cibai sekali...
Saya sudah tua...itu pun peristiwa 2 tahun lepas lah. Tapi, kalau abang Dickinchic nak cuba. Datang "Sillypore", i kasi Abang cuba yang lagi canggih...kar kar kar... Tidak akan hampa!!!

Quote:
Originally Posted by Dickinchic View Post
hari "6" and "7" itu hari keluarga lah, tak boleh sentuh punya. lagi pun, saya pemain solo...tunggu lah nanti saya bagikan kontak and abang Jedy pergi kongkek empat-empat minah itu sekali gus..lagi best!!
Macam itu, cuma hari lima malam selepas kerja sahaja boleh....atau "MC" ....atau cuti....mesti atuk schedule betul betul...
__________________
Rule1. My comment is my own judgment, you still need to verify your self. This was my own encounter & luck.
Rule2. If you feel happy after reading, please up my point.
Rule3. If not happy dun zap me…see rule 1.
Uplist: PocketRocket (done), anyone next?
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #747  
Old 16-11-2007, 04:35 PM
KatoeyLover69's Avatar
KatoeyLover69 KatoeyLover69 is offline
Samster
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 11,370
My Reputation: Points: 760 / Power: 14
KatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to behold
Bapa ayam kena jel

Laporan daripada Harian Metro bertarikh Jumaat 16 November 2007 :-

Bapa ayam kena jel

KUALA LUMPUR : Seorang warga emas memberikan alasan terpaksa menjadi 'bapa ayam' untuk menyara kehidupannya seharian selepas tempoh perkhidmatannya sebagai pembancuh teh di sebuah kedai kopi ditamatkan.

Beh Hock Lee, 56, yang sebelum ini meraih pendapatan RM1,300 sebulan, terpaksa akur dengan ketentuan hidup apabila perkhidmatannya sebagai pembancuh teh tidak diperlukan lagi majikan lamanya kerana mendakwa dia sudah tua.

Bertitik tolak daripada peristiwa itu, warga emas terbabit mencari jalan singkat dengan menawarkan diri sebagai perantara kepada pelacur dan pelanggan untuk menawarkan perkhidmatan seks.

Akibat kecetekan pengetahuan mengenai pekerjaan baru dilakukan, warga emas itu cuba mencari pelanggan di kaki lima di Jalan Bukit Bintang di sini, tanpa mempedulikan risiko bakal dihadapi serta tindakan pihak berkuasa.

Bagaimanapun, ketika mempelawa beberapa lelaki yang lalu-lalang di situ, Beh cuba mendapatkan pelanggan dengan mengeluarkan kata-kata manis kepada seorang anggota polis.

Tindakannya mengeluarkan kata-kata 'Hello taiko, mahu amoi cantikkah? Semua pun ada, bilik banyak cantik, harga baru RM220 saja' menyebabkan anggota polis dari Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKKL) menangkapnya.

Penyamaran polis itu menyebabkan warga emas terbabit ditangkap kerana menawarkan perkhidmatan seks kepada pelanggan di Jalan Bukit Bintang dan dihadapkan ke Mahkamah Majistret di sini, kali pertama pada 23 Ogos lalu.

Majistret Aizatul Akmal Maharani dalam keputusannya semalam menjatuhkan hukuman penjara empat bulan dari tarikh tangkapan terhadap Beh selepas dia mengaku bersalah menawarkan perkhidmatan seks bagi maksud persundalan.

--- KatoeyNewsNetwork
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #748  
Old 19-11-2007, 12:30 PM
KatoeyLover69's Avatar
KatoeyLover69 KatoeyLover69 is offline
Samster
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 11,370
My Reputation: Points: 760 / Power: 14
KatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to behold
Rumah maksiat pendatang

Laporan daripada Harian Metro bertarikh Isnin 19 November 2007 :-

Rumah maksiat pendatang

JOHOR BAHRU : Kewujudan 'rumah sardin' yang menjadi tempat bersekedudukan bagi pasangan berpura-pura sebagai suami isteri, semakin popular di kalangan warga asing apabila ia dijadikan lokasi maksiat dan pergaulan bebas sesama mereka di beberapa taman perumahan di sekitar bandar raya ini, kebelakangan ini.

Apa yang mengejutkan, sebahagian pasangan itu didapati semakin berani sehingga ada yang tinggal menyewa bersama lebih 10 pasangan lain di bawah satu bumbung, sehingga perbuatan itu menjejaskan sensitiviti masyarakat tempatan.

Mereka mendakwa mempunyai pertalian perkahwinan bagaimanapun difahamkan sering bertukar pasangan dan bergaul bebas di kediaman sama yang dijadikan sebagai 'port' maksiat.

Kegiatan itu terbongkar apabila pasangan warga asing berkenaan gagal memberi sebarang bukti atau menunjukkan dokumen sebagai suami isteri apabila jawatankuasa di sesebuah kawasan perumahan mencurigai tindakan mereka tinggal bersama.

Penduduk di Taman Bahagia, Kempas, di sini, Johaini Kamsin, 44, berkata trend tinggal serumah tanpa sebarang hubungan muhrim semakin menjadi kebiasaan di kalangan kumpulan warga asing sehingga terbabit dalam pelbagai gejala sosial, kebelakangan ini.

Beliau kecewa apabila kediaman sewa pekerja asing yang bercampur aduk lelaki dan perempuan itu dijadikan rumah pelacuran berikutan menjadi tempat warga berkenaan memuaskan nafsu serakah.

Menurutnya, kumpulan pekerja asing berkenaan sanggup berpura-pura sebagai suami isteri berikutan khuatir tindakan mereka tinggal serumah dan menjadikan kediaman sebagai lokasi maksiat dihidu penduduk di sekitar sesebuah kawasan perumahan.

Katanya, bagaimanapun perbuatan itu terbongkar apabila pasangan berkenaan gagal menunjukkan sebarang dokumen perkahwinan biarpun mendakwa sebagai suami isteri.

"Sesebuah kediaman teres yang sesuai dihuni lapan sehingga 10 individu bagaimanapun sesak dengan kumpulan pekerja lelaki dan perempuan berkenaan sehingga mencecah 20 orang tinggal di sebuah rumah.

"Budaya negatif itu menimbulkan suasana luar biasa sehingga kurang disenangi penduduk sekitar," katanya.

Sementara itu, seorang lagi penduduk di Taman Kota Masai, di sini, Suradi Kadir, 48, berkata kumpulan pekerja asing yang tinggal bersekedudukan juga bertindak melampau apabila didapati gemar meminum arak sehingga berkelakukan kurang sopan di luar kediaman.

--- KatoeyNewsNetwork
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #749  
Old 19-11-2007, 12:34 PM
KatoeyLover69's Avatar
KatoeyLover69 KatoeyLover69 is offline
Samster
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 11,370
My Reputation: Points: 760 / Power: 14
KatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to behold
Wanita hotel usang

Laporan daripada Harian Metro bertarikh Isnin 19 November 2007 :-

Wanita hotel usang

MELAKA : Dua hotel murah, di sini, yang disangka sudah tidak lagi beroperasi selepas beberapa kali diserbu pihak berkuasa sejak lebih setahun lalu kerana kegiatan pelacuran dikesan rupanya masih aktif menjalankan kegiatan sama tetapi menggunakan pintu belakang.

Kegiatan itu terbongkar menerusi operasi bersepadu Bahagian Penguatkuasaan Jabatan Agama Islam Melaka (Jaim) di premis dua tingkat itu, kira-kira jam 3.30 petang, semalam.

Dalam serbuan itu, 14 wanita berusia antara 18 hingga 30 tahun dipercayai pelacur dan empat lelaki berusia awal 30-an yang juga warga asing ditahan.

Ketua Pegawai Penguat Kuasa Agama Jaim, Rahimin Bani, berkata lesen pemilik hotel berkenaan sudah dibatalkan tahun lalu oleh Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) kerana menjalankan kegiatan pelacuran.

Katanya, pintu hadapan hotel berkenaan memang dibiarkan berkunci serta berhabuk sejak sekian lama sehingga tiada siapa menyangka ia sebenarnya masih beroperasi.

"Dalam operasi itu, kami menemui 45 kondom serta 10 kotak `pelicin' yang disorokkan dalam sebuah pasu di premis berkenaan.

"Sembilan wanita yang ditahan dalam serbuan di hotel pertama dan lima lagi di hotel kedua. Semua yang ditahan berasal dari Sabah dan empat daripada mereka adalah bukan Islam," katanya kepada Harian Metro, di sini, semalam.

Operasi satu jam itu diketuai Pegawai Penguat Kuasa Agama Jaim, Muhamad Yahu Safat Ishak serta disertai 17 pegawai dan anggota Jabatan Imigresen, Jabatan Pendaftaran Negara dan polis.

Rahimin berkata, setiap bilik di premis berkenaan dilengkapi dengan pendingin hawa, bilik air, katil serta meja solek.

Katanya, semua wanita terbabit dipercayai tinggal di bilik berkenaan berdasarkan barangan peribadi mereka yang ditemui di almari.

"Hotel berkenaan menjadi tumpuan warga asing pada hujung minggu bermula dari petang Jumaat.

Mereka akan memasuki pintu belakang bilik premis berkenaan yang turut dijaga pekerjanya.

"Semua wanita Islam itu akan ditahan mengikut Seksyen 75, Enakmen Kesalahan Syariah Negeri Melaka, 1991, kerana melacurkan diri," katanya.

--- KatoeyNewsNetwork
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #750  
Old 19-11-2007, 12:38 PM
Bump,Bump,Bump Bump,Bump,Bump is offline
Samster
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 3
My Reputation: Points: 7 / Power: 0
Bump,Bump,Bump is Cool - loads of Potential
Re: FR dalam Bahasa Melayu

slang slang bagus bagi nigga dan melayu juga
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
Advert Space Available
Reply



Bookmarks
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT +8. The time now is 09:40 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Copywrong © Samuel Leong 2006 ~ 2017 ph