View Single Post
  #720  
Old 13-11-2007, 05:11 PM
Dickinchic's Avatar
Dickinchic Dickinchic is offline
Samster
 
Join Date: May 2006
Posts: 280
My Reputation: Points: 188 / Power: 13
Dickinchic is a Helpful and Caring SamsterDickinchic is a Helpful and Caring Samster
Re: FR dalam Bahasa Melayu

ini kali pertama hang buat FR dalam Melayu, harap kau semua faham.

semalam lepas kerja, bini kerja kat luar-stesyen, rasa gatal, turut kontak salah seorang minah Indon dalam hang punya senarai-panas, ini kali permata hang kontak minah tersebut, dia tanya siapa bagi nombor, hang kata kawan baik hang dan dia buat senyap, rasanya tidak beberapa pasti sama ada nak percaya hang atau tidak. hang turut tanya dia mana alamat dia kerana hang hanya ada nombor telipon tak ada alamat. Minah itu pikir sekejap lalu beri saya alamatnya yang di Masai. alamak...jauhnya hati hang pikir!

masa hang sampai rumah flatnya pada pukul 7.30pm, ketuk-ketuk pintu, seorong minah yang comel buka pintu, pakai kemeja T dan selaur pendek. Perkara pertama hang buat, hang memeriksa dia punya tetek...nampaknya boleh tahan jugak, walau pakai kemeja-T, tetek pun nampak besar. Walaupun minah itu amat pendek, hanya 145-150mm, tapi dengan teteknya yang besar dan muka yang comel, hati hang pun berdebar-debar dan tidak bersabar nak kongkek dia.

Hang tanya dia ada orang di rumah tak? Dia kata tak ada, semua sudah pergi Jusco tengok wayang, hang tanya kenapa dia tak pergi bersama, dia kata kepala sakit. Hang pikir mestinya bukan sakit kepala lah, mesti kerana konek gatal! Lepas itu hang tanya bolehkah dibenarkan masuk rumahnya, dia pikir-pikir dan benarkan hang masuk.

Flat itu kecik saja, hanya dua bilik. Hang duduk dalam ruang tetamu dan minah itu turut duduk di hadapan hang. Hang senyum dengan dia dan tanya dia boleh kah masuk biliknya? Dia kata tak boleh nanti kawan-kawan balik. Hang pujuk-pujuk dia selama 10min dan janji dengan dia hang akan bayar dia lebih daripada duit yang dijimatkan dari hotel baru dia setuju kongkek dalam bilik dia. Hang bukan nak jimat duit hotel...hanya nak jimat masa dan hang rasa kongkek dalam biliknya lagi shiok dibandingkan dengan hotel. Hotel 5-bintang pun tak boleh lawan!

Semasa dalam biliknya, dia tanya hang nak mandi ke tak? Hang kata tak payah kerana baru mandi. Dia kata dia nak mandi dulu, hang tanya boleh kah hang tunggu dalam bilik? Minah itu kata boleh, lepas itu dia pun keluar pergi mandi. Masa hang sendiri dalam biliknya, hang ambil kesempatan buat eksporasi sikit...bilik itu simple aje...2 katil perseorangan, satu almari besar dan banyak kotak-kotak. Hang buka almari itu, baju biasa aje...tapi dalam laci, ada seluar dalam dan tempurung kelapa (bra). Masa hang nampak seluar dalam wanita dan tempurung kelapa, hang terus stim. Hang cuma cium seluar dalam itu tapi hanya bau Dynamo! Celaka! Hang terus pegi baling atas katil, katil itu bau sedap, macam bau syampu dan lotion. Hang juga nampak dibelakang pintu ada satu tempurung kelapa, hang rasa mungkin kawan dia punya. Hang cepat bangun dan pergi cium tempurung kelapa itu, hmmmmm...syioknya bau tu...macam bau anak dara! Pada masa yang sama, hang dengar pintu bilik mandi sudah buka, hang cepat cepat letak balik tempurung kelapa dan pergi duduk atas katil.

Minah pun masuk, pakai baju dan selaur yang sama, tapi rambut sudah basah, rambut atas OK, bukan rambut bawah!!! Celaka jangan ingat hang tak tahu apa awak orang pikir!! hang minta minah duduk tepi hang, lepas tu hang pun cium dia punya pipi dan telinga, dia pun keluarkan suara yang gatal, lepas itu hang masukkan tangan dalam bajunya, walan, teteknya betuk besar, agaknya ada 34D. Tanpa buka tempurungnya, hang masukkan jari dalam dan pusing kepala teteknya....hang boleh rasa teteknya sudah jadi keras. Masa itu, hang cuma nak cium mulutnya, dia pun cium balak dengan lidah sangkut sama sekali. Selapas lebih kurang 5min, hang turut buka baju kemejanya dan masa nampak teteknya yang begitu besar dan juci, sekali gus hang menyerang teteknya dengan mulut. Dia punya keluarkan suara gatal lagi kuat dan pada masa yang sama, dia tolong hang buka baju dan seluar. Tak lama lagi, hang hanya tingal boxer dan minah hanya pakai seluar dalam yang berwarna putih. Kami berdua sudah berbaling atas katil dan terus buat cium-perancis. Tangan hang pun tidak ada masa rehat kerana teteknya betul sedap dipegang. Selapas hang puas dengan teteknya, hang masukkan tangan dalam seluar dalamnya pulak..alamak...konek sudah basah! Hang terus buka seluar dalamnya dan masuknya dua jari dalam koneknya dan kongkek dia dengan jari hang. Hang rasa dia sudah tak boleh tahan selapas beberapa minit kerana dia keluarkan suara gatal yang amat besar! Selama ini, mulut hang tidak berhenti menghisap tetek besar itu. Apabila hang rasa dia sudah cukup puas, hang minta dia servis hang pulak. Dia pun bangun dan masukkan hang punya kuku dalam mulutnya yang amat panas…rasanya shiok sekali. Dia perlahan-lahan sedup hang punya kuku dengan air liur yang banyak dan pada masa yang sama, dia pakai tangan untuk main hang punya kuku juga. Lepas lebig kurang 5min, hang rasa tak boleh tahan lagi dan hang pun keluar kan suara macam nak pancuk, dia nak keluarkan mulutnya tapi hang tahankan dia dan mintanya teruskan dengan sedupan mulut. Pada masa yang sama, hang juga pump hang punya kuku keluar-masuk-keluar-masuk dia punya mulut dengan capat sampai semua air mani sudah pancuk! Rasanya shiok sekali. Selapas pancuk, hang masih tahankan dia punya kepala dan minta dia teruskan, dia pun terus menghisap hang punya kuku sampai dia jadi lembik! Lepas tu dia pun keluar ke bilik mandi (di luar) tanpa pakaian!!!!

Selepas dia cuci mulut (agaknya), dia masuk bilik lagi dan saya tenggah rehat. Dia nak pakai baju tapi hang hentikan dia dan tarik dia berbaling sama hang atas katil kecik itu. Hang rasa tadi dia pun sudah shiok dengan jari hang, oleh itu dia nampak agak gembira juga. Selapas itu, kami hanya baling atas katil dan saya main tetek besarnya dan dia pun main kuku saya yang masih lembik. Selapas lebih kurang 20min, sayan minta dia sedup kuku saya lagi, dia pun turut masukkan kuku saya yang masih lembik dalam mulutnya dan mula menghisap. Kuku saya pun tidak mengecewakan, selepas 1min, kuku pun jadi keras. Saya minta dia pasangkan CD dan saya terus kongkek dia dari belakang secara anjing, kerana hang sudah pancuk sekali, kali kedua nampaknya boleh tahan lama, hang kongkek dengan puas-puas pun tak rasa nak pancuk, lepas itu hang minta minah duduk atas saya dan kongkek secara wanita-lembu, dia pun mengepam koneknya macam gila, hang turut pegang teteknya yang besar itu kerana hang takut tetek yang besar itu akan jatuh akibat gerakan dia yang begitu agresif. Selapas beberapa minit, hang masih tak rasa nak pancuk, tapi hang sudah rasa sikit letih. Oleh itu hang keluarkan CD dan minta dia hisap kuku lagi...selepas lagi 5min hisap, hang sudah ada rasa sikit nak pancuk, hang pun keluarkan kuku hang dari mulutnya dan terus PCC dengan tangan dan akhirnya keluar sikit air-mani atas tetek besar itu. Lepas saya pancuk, saya membawa kuku saya dekat dengan mulutnya dan dia pun sedup kuku hang lagi...walau...rasanya amat shiok sampai hang rasa lembit kaki.
Lepas itu, dia keluar pergi bilik mandi lagi untuk mencuci dan hang pun pakai baju dalam bilik. Lepas dia balik, hang bayar dia 150 tanpa tanya berapa harga, dia pun terima tanpa tanya apa-apa. Satu pengalaman kongkek yang amat memuaskan.

Nama: Narti
Umur: 23
Badan: 7/10 – pendek dengan tetek besar 34D, ada sikit daging lebihan.
Muka: 6/10 – comel dengan mata besar.
Urut: tak ada
BBBJ: 8/10 – CIM
Kongkek: 9/10 – shiok kerana pancuk 2 kali, dalam mulut dan atas tetek.
Cium perancis – boleh dan shiok
Korek konek – boleh
Mandi kucing: tak ada
Harga – 150 (amat murah untuk pancuk dua kali)

Kepada semua abang abang dan adik adik, kontak ini hang tak boleh kemukakan kerana dia baik sangat, hang nak simpan untuk sendiri. Minta maaf! Tolong jangan tanya hang kontak ini!!
__________________
currently hibernating
Clicking this will result in you ignoring ALL of this member's posts. Share on Twitter
Don't quote WHOLE POST unnecessarily