The Asian Commercial Sex Scene  

Go Back   The Asian Commercial Sex Scene > Commercial Sex Info at your Fingertips > The Malaysian Commercial Sex Scene

Notices

The Malaysian Commercial Sex Scene Wechat escortsA section specifically for the great Sin Cities of Malaysia. Dedicated to our brothers across the Causeway. Malaysia Boleh!

Escort69 KL Image
Escort69-kl is the leading escort agencies in Kuala Lumpur, offering highclass escorts and escort services across Malaysia. We are the number one provider of KL! We have a various selection of gorgeous escorts available to view on the internet. At Escort69-KL we are the one-stop-shop for all your Malaysian female escort needs. Customer satisfaction is our number one priority. For the ultimate in entertainment adventures you must see our models, the hottest escorts in town.

Reply
 
Thread Tools
  #706  
Old 30-10-2007, 02:27 PM
KatoeyLover69's Avatar
KatoeyLover69 KatoeyLover69 is offline
Samster
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 11,332
My Reputation: Points: 747 / Power: 10
KatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to behold
Rogol mentua

Laporan daripada Harian Metro bertarikh Rabu 30hb Oktober 2007 :-

Rogol mentua

ALOR STAR : Angkara nafsu syaitan, seorang lelaki sanggup merogol ibu mentuanya yang berusia 47 tahun di sebuah taman perumahan di Jalan Datuk Kumbar, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 3 pagi itu, lelaki berusia 27 tahun itu dikatakan pergi ke rumah ibu mentuanya yang juga seorang ibu tunggal dengan alasan untuk menumpang tidur di situ.

Bagaimanapun, ketika berada di rumah itu, dia mengambil kesempatan merogol ibu mentuanya.

Ketua Bahagian Siasatan Jenayah Daerah Kota Star, Deputi Superintendan Feisal Libertus Abdullah, berkata lelaki terbabit yang mempunyai empat anak berusia di bawah 10 tahun tinggal di Tebengau, Jalan Kuala Kedah-Yan, kira-kira 15 kilometer dari rumah ibu mentuanya.

"Ibu mentuanya tinggal bersendirian di rumah terbabit manakala anak dan isterinya tidak dibawa bersama ke rumah mangsa," katanya ketika dihubungi semalam.

Beliau berkata, selepas mendapat aduan mangsa, polis menahan suspek di rumahnya kira-kira jam 10.30 malam kelmarin.

"Suspek ditahan reman selama lima hari untuk membantu siasatan," katanya.

--- KatoeyNewsNetwork
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #707  
Old 31-10-2007, 02:58 AM
DatukSeks DatukSeks is offline
Samster
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 271
My Reputation: Points: 135 / Power: 9
DatukSeks deserves two Tigers! - He's a Great GuyDatukSeks deserves two Tigers! - He's a Great Guy
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Alamak Abang Katoey,

Apa sudah jadi dengan dunia ini ? Sampai ada orang yang rogol ibu mertua dan isteri lari dengan perempuan tomboi !!
__________________
"Tuhan beri kita satu kotek dan satu otak, tetapi tidak cukup darah untuk mengunakan kedua-duanya sekali gus"


"Untuk melakukan kegiatan seks, wanita perlukan alasan tetapi lelaki hanya perlukan tempat !!"
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #708  
Old 31-10-2007, 02:32 PM
KatoeyLover69's Avatar
KatoeyLover69 KatoeyLover69 is offline
Samster
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 11,332
My Reputation: Points: 747 / Power: 10
KatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to behold
Grandfather rapes daughter-in-law

Esok kita akan dengar berita :-

" Grandfather, aged 76 years, rapes his own daughter-in-law "
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #709  
Old 02-11-2007, 02:32 AM
DatukSeks DatukSeks is offline
Samster
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 271
My Reputation: Points: 135 / Power: 9
DatukSeks deserves two Tigers! - He's a Great GuyDatukSeks deserves two Tigers! - He's a Great Guy
Re: Grandfather rapes daughter-in-law

Quote:
Originally Posted by KatoeyLover69 View Post
Esok kita akan dengar berita :-

" Grandfather, aged 76 years, rapes his own daughter-in-law "
Abang Katoey,

Itu tak se-teruk:

"Nenek 72 tahun, seduces cucu 12 tahun"
__________________
"Tuhan beri kita satu kotek dan satu otak, tetapi tidak cukup darah untuk mengunakan kedua-duanya sekali gus"


"Untuk melakukan kegiatan seks, wanita perlukan alasan tetapi lelaki hanya perlukan tempat !!"
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #710  
Old 02-11-2007, 03:07 PM
KatoeyLover69's Avatar
KatoeyLover69 KatoeyLover69 is offline
Samster
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 11,332
My Reputation: Points: 747 / Power: 10
KatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to behold
Lubang rahsia untuk lolos diri

Laporan daripada Harian Metro bertarikh Jumaat 2hb November 2007 :-

Lubang rahsia untuk lolos diri

SUBANG : Rahsia kehilangan secara misteri kumpulan gadis tukang urut di sebuah spa di Jalan Kenari 6, Bandar Puchong Jaya, Subang setiap kali pihak berkuasa menyerbu premis itu terbongkar apabila polis menemui dua lubang rahsia yang menjadi tempat persembunyian mereka.

Lubang rahsia yang boleh memuatkan hampir 20 orang dalam satu-satu masa itu dipercayai dibuat khas oleh pemilik spa sebagai pelindung apabila spa yang terletak di tingkat dua sebuah hotel murah itu diserbu pihak berkuasa.

Malah sebelum ini, lebih lima kali spa di hotel itu diserbu, namun pihak berkuasa gagal menahan gadis tukang urut serta penjaganya kerana mereka ghaib dengan tiba-tiba.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Zainal Rashid Abu Bakar, berkata dalam operasi bermula jam 4.45 petang dan berakhir empat jam kemudian itu, polis menahan 22 gadis dipercayai bekerja sebagai tukang urut selain turut menawarkan khidmat seks.

Menurutnya, daripada jumlah itu, 18 daripada gadis yang ditahan terdiri daripada rakyat China manakala selebihnya Vietnam.

Turut ditahan dalam operasi itu ialah 11 pelanggan dan dua penjaga, iaitu seorang lelaki rakyat tempatan manakala seorang lagi, warga negara Myanmar.

“Sebelum ini kita menerima banyak maklumat membabitkan aktiviti tidak sihat di spa dalam hotel ini, bagaimanapun dalam setiap operasi yang dilakukan kita gagal menahan suspek.

“Bagaimanapun hari ini (semalam) selepas risikan beberapa hari, kita berjaya membongkar aktiviti tidak sihat di sini,” katanya ketika ditemui selepas mengetuai operasi itu di sini, semalam.

Turut menyertai operasi itu ialah Yang Dipertua Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ), Adnan Md Ikhsan dan 20 anggota MPSJ manakala anggota polis daripada Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Subang Jaya, 25 anggota.

Difahamkan spa, dan sebuah restoran terletak di dalam hotel terbabit serta beroperasi sejak setahun lalu tidak mempunyai lesen perniagaan sah.

Kesemua wanita warga asing dan pelanggan berumur 20 hingga 30-an itu dibawa ke IPD Subang Jaya untuk diambil keterangan. Mereka akan didakwa mengikut Seksyen 372B kanun keseksaan kerana menawar diri sebagai pelanggan, manakala wanita warga asing turut disiasat kerana melanggar syarat pas lawatan.

Sementara itu, Adnan berkata kesemua 47 bilik yang dibina di dalam spa itu dibuat secara haram dan digunakan untuk tujuan maksiat.

“MPSJ kini sedang mengesan dalang yang menjalankan kegiatan tidak bermoral ini dan pemiliknya boleh didakwa mengikut tiga akta iaitu, Undang-Undang Kecil Hotel, Undang-Undang kecil Pusat Kesihatan dan Undang-Undang Kecil Trend Perniagaan dan Iklan 2007,” katanya.

--- KatoeyNewsNetwork
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #711  
Old 06-11-2007, 01:52 PM
DatukSeks DatukSeks is offline
Samster
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 271
My Reputation: Points: 135 / Power: 9
DatukSeks deserves two Tigers! - He's a Great GuyDatukSeks deserves two Tigers! - He's a Great Guy
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Abang Katoey,

Bila saya baca lubang rahsia, saya ingat perempuan itu ada sembunyi lubang lain. Hahaha

Apa khabar sekarang, abang ?
__________________
"Tuhan beri kita satu kotek dan satu otak, tetapi tidak cukup darah untuk mengunakan kedua-duanya sekali gus"


"Untuk melakukan kegiatan seks, wanita perlukan alasan tetapi lelaki hanya perlukan tempat !!"
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #712  
Old 06-11-2007, 04:06 PM
KatoeyLover96's Avatar
KatoeyLover96 KatoeyLover96 is offline
Samster
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 20
My Reputation: Points: 2 / Power: 0
KatoeyLover96 is Cool - loads of Potential
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Aku pun perasan, bukan mudah mahu menggali lubang untuk memuatkan 20 orang untuk menyorok. Yang saya hairan, macam mana pihak berkuasa boleh meluluskan pelan bangunan sebegini tanpa inspection? I rasa tentu banyak rasuah...
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #713  
Old 07-11-2007, 02:16 AM
KatoeyLover69's Avatar
KatoeyLover69 KatoeyLover69 is offline
Samster
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 11,332
My Reputation: Points: 747 / Power: 10
KatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to behold
Hotel bajet maksiat di Seremban

Laporan daripada Harian Metro bertarikh Selasa 6hb November 2007 :-

Hotel bajet maksiat di Seremban

SEREMBAN : Bahagian Penguat Kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan (JHEAINS) mengesan segelintir remaja di negeri ini menjadikan hotel bajet di sekitar daerah ini dan Port Dickson sebagai lokasi memadu kasih dan mengadakan hubungan seks.

Jurucakap JHEAINS berkata, golongan itu memilih hotel bajet kerana dikatakan lebih selamat berbanding taman perumahan atau dalam kenderaan.

Katanya, tindakan itu dikesan selepas sepasang remaja berusia lingkungan 20-an ditahan di sebuah hotel bajet di Port Dickson tiga hari lalu ketika berdua-duaan di bilik hotel itu pada kira-kira jam 4 pagi.

"Berdasarkan keterangan dan alamat kediaman, mereka berasal dari Senawang dekat Seremban. Pasangan itu disiasat mengikut Seksyen 61 (1) Enakmen Jenayah Syariah Negeri Sembilan 1992 kerana kesalahan berkhalwat atau cubaan melakukan persetubuhan haram yang jika sabit kesalahan boleh didenda tidak lebih RM3,000 atau dua tahun penjara atau kedua-duanya," katanya di sini, semalam.

Jurucakap JHEAINS berkata, berdasarkan siasatan, terdapat beberapa hotel bajet lain turut menjadi tempat golongan remaja melakukan perbuatan maksiat kerana kadar bayaran yang dikenakan adalah rendah antara RM30 hingga RM50 sehari.

Selain itu, katanya, mereka dikatakan mendapat kerjasama pihak pengurusan hotel itu yang merahsiakan aktiviti mereka daripada pengetahuan pihak berkuasa demi kepentingan perniagaan.

"Dalam tempoh satu hingga dua minggu ini, kami sudah mengesan beberapa remaja yang membawa pasangan masing-masing memasuki hotel bajet di Seremban dan Senawang tetapi tidak dapat menahan mereka kerana tidak mendapat kerjasama pengurusan hotel terbabit.

"Mereka dipercayai menginap di hotel terbabit dalam tempoh singkat antara satu dan dua jam sebelum keluar semula bagi mengelak dikesan pihak berkuasa," katanya.

Beliau berkata, pihaknya akan terus mengadakan operasi mencegah maksiat di hotel terbabit dari semasa ke semasa bagi memastikan aktiviti itu tidak berleluasa.

"Kami akan memperhebatkan operasi di hotel terbabit kerana dikhuatiri akan mempengaruhi lebih ramai remaja terjebak lebih-lebih lagi daripada kalangan pelajar sekolah menengah," katanya.

--- KatoeyNewsNetwork
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #714  
Old 07-11-2007, 02:20 AM
KatoeyLover69's Avatar
KatoeyLover69 KatoeyLover69 is offline
Samster
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 11,332
My Reputation: Points: 747 / Power: 10
KatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to behold
Habuan seks

Laporan daripada Harian Metro bertarikh Selasa 6hb November 2007 :-

Habuan seks

KUALA LUMPUR : Seorang Pembantu Hal Ehwal Islam Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini, semalam, atas tuduhan cuba memperoleh rasuah dengan mendapatkan habuan seks daripada seorang wanita berusia 40-an, pada 8 Mei lalu.

Tertuduh, Amiruddin Hassan, 34, bagaimanapun mengaku tidak bersalah atas pertuduhan yang dibacakan jurubahasa mahkamah di hadapan Hakim Zamri Ibrahim dan meminta dibicarakan.

Mengikut pertuduhan, Amiruddin dari Kampung Sungai Udang, Klang, didakwa secara rasuah memperoleh untuk dirinya habuan seks daripada seorang pekerja salun berusia 43 tahun.

Tindakan itu sebagai dorongan bagi melakukan perbuatan berhubungan dengan hal ehwal prinsipalnya untuk menyelesaikan kes terhadap mangsa kerana melakukan kesalahan mengikut Seksyen 10 (a) Enakmen Jenayah Syariah Selangor No 9, Tahun 1995 (menyebabkan agama Islam dipandang hina).

Dia didakwa melakukan perbuatan itu di sebuah bilik bernombor di sebuah hotel di Jalan Tambi Pillay Off Jalan Tun Sambathan, Brickfields di sini, pada jam 9.15 malam 8 Mei lalu.

Bagi pertuduhan itu, dia didakwa mengikut Seksyen Seksyen 11(a) Akta Pencegahan Rasuah 1997, jika sabit kesalahan, boleh dihukum penjara maksimum 20 tahun dan denda RM10,000 atau lima kali nilai suapan, yang mana lebih tinggi dan dihukum mengikut Seksyen 16 akta sama.

Pendakwaan dilakukan Timbalan Pendakwa Raya Badan Pencegah Rasuah (BPR), Nik Azrin Zairin Nik Abdullah.

Terdahulu pihak pendakwaan mencadangkan tertuduh dibenarkan jaminan RM8,000 dengan seorang penjamin bagi mengelak tertuduh mengganggu saksi, selain seorang penguat kuasa Jais yang ditangkap pihak berkuasa.

Zamri membenarkan tertuduh diikat jamin RM3,000 dan menetapkan sebutan semula kes pada 10 Disember depan.

--- KatoeyNewsNetwork
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #715  
Old 11-11-2007, 09:30 PM
DatukSeks DatukSeks is offline
Samster
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 271
My Reputation: Points: 135 / Power: 9
DatukSeks deserves two Tigers! - He's a Great GuyDatukSeks deserves two Tigers! - He's a Great Guy
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Nampaknya Abang Katoey ada clone ?

Siapa tu ?
__________________
"Tuhan beri kita satu kotek dan satu otak, tetapi tidak cukup darah untuk mengunakan kedua-duanya sekali gus"


"Untuk melakukan kegiatan seks, wanita perlukan alasan tetapi lelaki hanya perlukan tempat !!"
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #716  
Old 11-11-2007, 09:40 PM
BigJohnGuy's Avatar
BigJohnGuy BigJohnGuy is offline
Samster
 
Join Date: Oct 2004
Location: Johor/Melaka/PJ
Posts: 83
My Reputation: Points: 126 / Power: 11
BigJohnGuy deserves two Tigers! - He's a Great GuyBigJohnGuy deserves two Tigers! - He's a Great Guy
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Quote:
Originally Posted by DatukSeks View Post
Nampaknya Abang Katoey ada clone ?

Siapa tu ?
Sperm Brother...agaknya...
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #717  
Old 13-11-2007, 12:52 AM
DatukSeks DatukSeks is offline
Samster
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 271
My Reputation: Points: 135 / Power: 9
DatukSeks deserves two Tigers! - He's a Great GuyDatukSeks deserves two Tigers! - He's a Great Guy
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Quote:
Originally Posted by BigJohnGuy View Post
Sperm Brother...agaknya...
Tak mungkin sperma yang sama.

Avatar Abang Katoey tulen ialah harimau bintang yang berlari non-stop. Tetapi avatar Abang Katoey celup ialah gambar Intel Pentium

Lagipun Abang Katoey yang celup belum lagi post berita berita seks
__________________
"Tuhan beri kita satu kotek dan satu otak, tetapi tidak cukup darah untuk mengunakan kedua-duanya sekali gus"


"Untuk melakukan kegiatan seks, wanita perlukan alasan tetapi lelaki hanya perlukan tempat !!"
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #718  
Old 13-11-2007, 07:57 AM
jedycity's Avatar
jedycity jedycity is offline
Samster
 
Join Date: Apr 2005
Location: Sengkang
Posts: 790
My Reputation: Points: 1034 / Power: 10
jedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud ofjedycity has much to be proud of
Re: FR dalam Bahasa Melayu

Quote:
Originally Posted by DatukSeks View Post
Tak mungkin sperma yang sama.

Avatar Abang Katoey tulen ialah harimau bintang yang berlari non-stop. Tetapi avatar Abang Katoey celup ialah gambar Intel Pentium

Lagipun Abang Katoey yang celup belum lagi post berita berita seks
Abang Datukseks,
Sebenarnya, clone itu pernah mermakai Avatar yang sama. Tetapi apabila kami memberi perassaan tidak seronok, serta "zap" markah numbor nya. Baru dia tukar lah....
Sekian lamanya tidak menulis Bahasa Malaysia, sudah tidak biasa.... harap tidak ada perkataan yang salah
__________________
Rule1. My comment is my own judgment, you still need to verify your self. This was my own encounter & luck.
Rule2. If you feel happy after reading, please up my point.
Rule3. If not happy dun zap me…see rule 1.
Uplist: PocketRocket (done), anyone next?
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #719  
Old 13-11-2007, 02:08 PM
KatoeyLover69's Avatar
KatoeyLover69 KatoeyLover69 is offline
Samster
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 11,332
My Reputation: Points: 747 / Power: 10
KatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to beholdKatoeyLover69 is a splendid one to behold
'Imposter' KatoeyLover96

Saudara jedycity,

Terima kasih banyak banyak di atas sokongan anda
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
  #720  
Old 13-11-2007, 05:11 PM
Dickinchic's Avatar
Dickinchic Dickinchic is offline
Samster
 
Join Date: May 2006
Posts: 280
My Reputation: Points: 188 / Power: 9
Dickinchic is a Helpful and Caring SamsterDickinchic is a Helpful and Caring Samster
Re: FR dalam Bahasa Melayu

ini kali pertama hang buat FR dalam Melayu, harap kau semua faham.

semalam lepas kerja, bini kerja kat luar-stesyen, rasa gatal, turut kontak salah seorang minah Indon dalam hang punya senarai-panas, ini kali permata hang kontak minah tersebut, dia tanya siapa bagi nombor, hang kata kawan baik hang dan dia buat senyap, rasanya tidak beberapa pasti sama ada nak percaya hang atau tidak. hang turut tanya dia mana alamat dia kerana hang hanya ada nombor telipon tak ada alamat. Minah itu pikir sekejap lalu beri saya alamatnya yang di Masai. alamak...jauhnya hati hang pikir!

masa hang sampai rumah flatnya pada pukul 7.30pm, ketuk-ketuk pintu, seorong minah yang comel buka pintu, pakai kemeja T dan selaur pendek. Perkara pertama hang buat, hang memeriksa dia punya tetek...nampaknya boleh tahan jugak, walau pakai kemeja-T, tetek pun nampak besar. Walaupun minah itu amat pendek, hanya 145-150mm, tapi dengan teteknya yang besar dan muka yang comel, hati hang pun berdebar-debar dan tidak bersabar nak kongkek dia.

Hang tanya dia ada orang di rumah tak? Dia kata tak ada, semua sudah pergi Jusco tengok wayang, hang tanya kenapa dia tak pergi bersama, dia kata kepala sakit. Hang pikir mestinya bukan sakit kepala lah, mesti kerana konek gatal! Lepas itu hang tanya bolehkah dibenarkan masuk rumahnya, dia pikir-pikir dan benarkan hang masuk.

Flat itu kecik saja, hanya dua bilik. Hang duduk dalam ruang tetamu dan minah itu turut duduk di hadapan hang. Hang senyum dengan dia dan tanya dia boleh kah masuk biliknya? Dia kata tak boleh nanti kawan-kawan balik. Hang pujuk-pujuk dia selama 10min dan janji dengan dia hang akan bayar dia lebih daripada duit yang dijimatkan dari hotel baru dia setuju kongkek dalam bilik dia. Hang bukan nak jimat duit hotel...hanya nak jimat masa dan hang rasa kongkek dalam biliknya lagi shiok dibandingkan dengan hotel. Hotel 5-bintang pun tak boleh lawan!

Semasa dalam biliknya, dia tanya hang nak mandi ke tak? Hang kata tak payah kerana baru mandi. Dia kata dia nak mandi dulu, hang tanya boleh kah hang tunggu dalam bilik? Minah itu kata boleh, lepas itu dia pun keluar pergi mandi. Masa hang sendiri dalam biliknya, hang ambil kesempatan buat eksporasi sikit...bilik itu simple aje...2 katil perseorangan, satu almari besar dan banyak kotak-kotak. Hang buka almari itu, baju biasa aje...tapi dalam laci, ada seluar dalam dan tempurung kelapa (bra). Masa hang nampak seluar dalam wanita dan tempurung kelapa, hang terus stim. Hang cuma cium seluar dalam itu tapi hanya bau Dynamo! Celaka! Hang terus pegi baling atas katil, katil itu bau sedap, macam bau syampu dan lotion. Hang juga nampak dibelakang pintu ada satu tempurung kelapa, hang rasa mungkin kawan dia punya. Hang cepat bangun dan pergi cium tempurung kelapa itu, hmmmmm...syioknya bau tu...macam bau anak dara! Pada masa yang sama, hang dengar pintu bilik mandi sudah buka, hang cepat cepat letak balik tempurung kelapa dan pergi duduk atas katil.

Minah pun masuk, pakai baju dan selaur yang sama, tapi rambut sudah basah, rambut atas OK, bukan rambut bawah!!! Celaka jangan ingat hang tak tahu apa awak orang pikir!! hang minta minah duduk tepi hang, lepas tu hang pun cium dia punya pipi dan telinga, dia pun keluarkan suara yang gatal, lepas itu hang masukkan tangan dalam bajunya, walan, teteknya betuk besar, agaknya ada 34D. Tanpa buka tempurungnya, hang masukkan jari dalam dan pusing kepala teteknya....hang boleh rasa teteknya sudah jadi keras. Masa itu, hang cuma nak cium mulutnya, dia pun cium balak dengan lidah sangkut sama sekali. Selapas lebih kurang 5min, hang turut buka baju kemejanya dan masa nampak teteknya yang begitu besar dan juci, sekali gus hang menyerang teteknya dengan mulut. Dia punya keluarkan suara gatal lagi kuat dan pada masa yang sama, dia tolong hang buka baju dan seluar. Tak lama lagi, hang hanya tingal boxer dan minah hanya pakai seluar dalam yang berwarna putih. Kami berdua sudah berbaling atas katil dan terus buat cium-perancis. Tangan hang pun tidak ada masa rehat kerana teteknya betul sedap dipegang. Selapas hang puas dengan teteknya, hang masukkan tangan dalam seluar dalamnya pulak..alamak...konek sudah basah! Hang terus buka seluar dalamnya dan masuknya dua jari dalam koneknya dan kongkek dia dengan jari hang. Hang rasa dia sudah tak boleh tahan selapas beberapa minit kerana dia keluarkan suara gatal yang amat besar! Selama ini, mulut hang tidak berhenti menghisap tetek besar itu. Apabila hang rasa dia sudah cukup puas, hang minta dia servis hang pulak. Dia pun bangun dan masukkan hang punya kuku dalam mulutnya yang amat panas…rasanya shiok sekali. Dia perlahan-lahan sedup hang punya kuku dengan air liur yang banyak dan pada masa yang sama, dia pakai tangan untuk main hang punya kuku juga. Lepas lebig kurang 5min, hang rasa tak boleh tahan lagi dan hang pun keluar kan suara macam nak pancuk, dia nak keluarkan mulutnya tapi hang tahankan dia dan mintanya teruskan dengan sedupan mulut. Pada masa yang sama, hang juga pump hang punya kuku keluar-masuk-keluar-masuk dia punya mulut dengan capat sampai semua air mani sudah pancuk! Rasanya shiok sekali. Selapas pancuk, hang masih tahankan dia punya kepala dan minta dia teruskan, dia pun terus menghisap hang punya kuku sampai dia jadi lembik! Lepas tu dia pun keluar ke bilik mandi (di luar) tanpa pakaian!!!!

Selepas dia cuci mulut (agaknya), dia masuk bilik lagi dan saya tenggah rehat. Dia nak pakai baju tapi hang hentikan dia dan tarik dia berbaling sama hang atas katil kecik itu. Hang rasa tadi dia pun sudah shiok dengan jari hang, oleh itu dia nampak agak gembira juga. Selapas itu, kami hanya baling atas katil dan saya main tetek besarnya dan dia pun main kuku saya yang masih lembik. Selapas lebih kurang 20min, sayan minta dia sedup kuku saya lagi, dia pun turut masukkan kuku saya yang masih lembik dalam mulutnya dan mula menghisap. Kuku saya pun tidak mengecewakan, selepas 1min, kuku pun jadi keras. Saya minta dia pasangkan CD dan saya terus kongkek dia dari belakang secara anjing, kerana hang sudah pancuk sekali, kali kedua nampaknya boleh tahan lama, hang kongkek dengan puas-puas pun tak rasa nak pancuk, lepas itu hang minta minah duduk atas saya dan kongkek secara wanita-lembu, dia pun mengepam koneknya macam gila, hang turut pegang teteknya yang besar itu kerana hang takut tetek yang besar itu akan jatuh akibat gerakan dia yang begitu agresif. Selapas beberapa minit, hang masih tak rasa nak pancuk, tapi hang sudah rasa sikit letih. Oleh itu hang keluarkan CD dan minta dia hisap kuku lagi...selepas lagi 5min hisap, hang sudah ada rasa sikit nak pancuk, hang pun keluarkan kuku hang dari mulutnya dan terus PCC dengan tangan dan akhirnya keluar sikit air-mani atas tetek besar itu. Lepas saya pancuk, saya membawa kuku saya dekat dengan mulutnya dan dia pun sedup kuku hang lagi...walau...rasanya amat shiok sampai hang rasa lembit kaki.
Lepas itu, dia keluar pergi bilik mandi lagi untuk mencuci dan hang pun pakai baju dalam bilik. Lepas dia balik, hang bayar dia 150 tanpa tanya berapa harga, dia pun terima tanpa tanya apa-apa. Satu pengalaman kongkek yang amat memuaskan.

Nama: Narti
Umur: 23
Badan: 7/10 – pendek dengan tetek besar 34D, ada sikit daging lebihan.
Muka: 6/10 – comel dengan mata besar.
Urut: tak ada
BBBJ: 8/10 – CIM
Kongkek: 9/10 – shiok kerana pancuk 2 kali, dalam mulut dan atas tetek.
Cium perancis – boleh dan shiok
Korek konek – boleh
Mandi kucing: tak ada
Harga – 150 (amat murah untuk pancuk dua kali)

Kepada semua abang abang dan adik adik, kontak ini hang tak boleh kemukakan kerana dia baik sangat, hang nak simpan untuk sendiri. Minta maaf! Tolong jangan tanya hang kontak ini!!
__________________
currently hibernating
Don't quote WHOLE POST unnecessarily
Reply



Bookmarks
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT +8. The time now is 01:24 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copywrong © Samuel Leong 2006 ~ 2014 ph19